Friday 25 March 2011

Kelahiran My Razmi Yg Ke 27

Entry kali ini berbaur romantik.

Sempena ulang tahun kelahiran Encik B yang ke 27. 

Maaf kerana aku hanya sempat wish happy beday kepada kamu pada jam 6.37 pagi tadi

Maaf kerana tidak menunggu detik 12 malam untuk menjadi insan pertama yang melafazkan ucapan itu seperti yang sering aku lakukan enam tahun yang lalu. (malam tadi tdo mati.sedar2 dah pagi..huhuhu..)

Tapi aku masih menyayangimu seperti enam tahun yang lalu dan izinkan aku terus menyayangimu selagi aku masih lagi mampu bernafas di muka bumi ini...

Saat selepas kami diijabkabulkan. 10/12/2010. Detik terindah aku sebagai wanita yang mencintai lelaki bernama Razmi



                                   Sekian..puisi kontot nukilan aku yang xberapa nak kreatif.


Her : Terima kasih kerana menjadi kawan,sahabat dan suami kepada aku. Syukur tuhan kurniakan kamu kepada aku.

2 comments:

  1. phewittt~
    romantik ah k.hawa.
    "Detik terindah aku sebagai wanita yang mencintai lelaki bernama Razmi"
    semoga berkekalan hingga akhir hayat ;p

    ReplyDelete