Monday 28 March 2011

Kecelaruan Emosi Di Hujung Minggu

Hujung minggu lalu emosi aku sedikit terganggu.Tak ketahuan apa puncanya. Tah disebabkan rancangan nak sambut besday Encik B yang terpaksa di tangguhkan atas sebab2 yang xdapat dielakkan atau xdapat pulang ke teratak hijau yang kini bukan lagi menjadi kediaman rasmi aku.


Teratak Hijau yang kini menjadi destinasi pilihan hujung minggu

Tapi bukan itu yang membebani emosi aku hujung minggu lalu. Akal dan perasaan masih boleh berkempromi untuk menerimanya kerana aku bukanlah manusia keras kepala yang sentiasa mahu kehendakku di penuhi.


Apa yang pastinya aku sangat tamak pada masa. Aku cuma ada 48jam seminggu. Aku mohon hormati masa yang aku ada.



Aku geram pada manusia yang tak memahami.

 Image by Google

Aku benci pada sindiran2 halus yang tak menghormati hak privasi aku.



 Image by Google


Memang aku tak boleh berkempromi akan hal2 tersebut.

Mahu menjerit seperti gambar di atas

Tapi aku masih waras.



Her : Put yourself in my shoes, and then you know how i feel..

1 comment: