Thursday 14 April 2011

Inai di Jari Sudah Hilang Merahnya

Pagi tadi aku potong kuku

Setelah hampir 4 bulan lebih menghiasi kuku aku

Warna kemerahan itu lenyap juga dari pandangan mata.

Terima kasih buat kamu.Kerana kamu aku masih digelar pengantin baru.

Walau sudah menjangkau ke bulan ke empat.

Kira pengantin baru la jugak tu kan...

Tidak semena2 aku terpikir nak masukkan gambar kawin aku kat sini.

Buat tatapan mereka2 yang tak punya Facebook aku.(Buat mereka yang ada maaf ye.Kalau kamu sudah bosan melihatnya.

Ni sebahagian dari gambar kawin aku yang berlangsung pada 10/11/12 Disember 2010.


Selepas akad nikah.


Baju Persalinan: Arab Theme


Majlis Persandingan 11/12/2010



Outdoor Session
Scene yang banyak kali kena ulang.


Majlis Bertandang :12/12/2010



Antara rakan2 yang hadir.Member degree.


Member Diploma


Favoirite pic. 

My Family


Door Gift dari kami.Tanda Penghargaan buat semua yang hadir.


Her : Sedang menanti sesuatu.Harap segala proses berjalan dengan pantas. Aku rindu dengan suasana dan mereka2 di sana...Harap rezekiku masih ada di sana..Doakan aku..

3 comments:

  1. k.hawa...bln 6 nie jari wawa lak kne inai...hehhehe..doakn kmi yer... nnti post gmbr perut 'buncit' lak tau...hehehhe

    ReplyDelete
  2. Hari tu tak wish so Selamat Pengantin Baru.

    ReplyDelete
  3. eh...tiba2 menghilang...tak jumpa k.salpun..anyway selamat inai hilang....

    ReplyDelete